2 comments on “Am grijă să-mi completez biblioteca cât de des pot…

  1. În primul rând vreau să semnalez autorului articolului o greșeală gramaticală care necesită o urgentă rectificare. Seria de cuvinte, citez: „Da, multe cărți adunate încă de părinți în tinerețe.” nu are un predicat verbal deci nici măcar nu poate fi numită propoziție.

    Cât despre răspunsul la întrebarea nr 5, acesta îmi dă de înțeles că manualul de utilizare al mașinii de spălat e o lectură mult mai plăcută și mai captivantă decât un roman polițist ori un SF. Pe deasupra, celelalte genuri literare sunt complet egale pentru cea care răspunde interviului, încât nici măcar nu mai ia în considerare că unul dintre ele ar avea ceva special. Mă rog, fiecare cu opiniile lui…

    Îmi cer scuze dacă părerile și comentariile mele deranjează.

  2. Critică constructivă🙂 am corectat în măsura posibilităţilor…ţinând cont că e un interviu, nu am vrut să denaturez mesajul… să ştii că în materie de corectură, îmi cunosc meseria🙂
    Cât despre preferinţele în literatură, nu se discută…

Lasă un răspuns

